Publisert av: Trine | 11/03/2010

Sør-Varanger bibliotek begynner å blogge!

Velkommen til Sør-Varanger biblioteks nye blogg!

Vi kommer her til å oppdatere hva som skjer i og på biblioteket, med bl.a. nye bøker, litteraturtips og anmeldelser samt våre spesialområrder – lokalt og Russlandsrelatert. Tanken er at bloggen skal forenkle og gjøre biblioteket åpnere om hva som skjer hos oss. Bloggen skal ha et variert innhold og oppdateres jevnlig, vårt mål er ca to ganger i uken. Bloggen er til for deg som besøker oss ofte, og deg som kanskje ikke gjør det. Vi setter stor pris på hva du har å si, så kommenter gjerne og mye. Vi vil også at bloggen skal fungere som et treffpunkt for litteraturintresserte i kommunen. Kom med innspill og del dine kunnskaper med andre!

Da jeg (Christoffer) til å begynne med står for mesteparten av innholdet er det avhengig av hvor mye tid jeg har. Men jeg skal prøve å oppdatere bloggen regelmessig. Jeg har ikke norsk som morsmål, men håper dere kan overse hvis det blir en og annen feil… Jeg kommer til å skrive en del innlegg på svensk (som jag behersker mye bedre, håper det er okej for dere…).

Vi starter forsiktig for å prøve å finne den rette formen og innhold. Derfor har vi ikke gjort noen markedsføring av den, men venter et par uker med det. Hvis du har funnet fram før det – gratulerer og håper du får stor nytte av bloggen!

Oppdatering: Nå markedsfør vi den. 5/5-2010.

Responses

  1. Veldig bra!
    Gleder meg til fortsettelsen, lykke til!

  2. Kjempeflott – dette e jo bærre lekkert! Gleder meg til fortsettelsen!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

